Sairaalareissu jatkuu.

Mä nyt kuitenkin päätin viel kirjoitella täältä sairaalan pedistä käsin kun en tie kauanko tää reissu oikein kestää. Salosta siirsivät mut TYKSiin keuhko-osastolle ja täällä on majapaikka nyt. Viime yönä kokeiltiin CPAP-laitetta, jonka saan nyt sitten kotiin uniapnean hoitoa varten. Vielä kun saisi keuhkot auki ja hengityksen kulkee kunnolla niin pääsis kotiin. Vielä menee sellasia lääkkeitä ettei voi ottaa kotona.

CPAP-laite

Täälläkin oon miettiny tätä laihdutusprojektia, siellä ne siviilissä kanssakilpailijat toteuttaa ruokavaliota ja liikkuu. Mä olen tehnyt sen mitä pystyn, juonu vettä, jättänyt kaikki jälkkärit väliin, syöny sen osan mitä oon kattonu viisaaks. Ehkä tällä nyt pystyy muutaman 100g saamaan pois. En oo sillai ottanu stressii tästä painosta, mut olen kuitenkin halunnu olla osallisena hommassa. Ja okei kilpailuhenkisenä, olen stressannu 😊 En halua antaa liikaa etumatkaa. Mut kun palaan siviiliin, aion antaa itsestäni 110%.

Ja jottei todellisuus unohtuis, postataan viel tähän eilisen päivällisen kuva.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Arkeen ei olekaan niin helppo palata.

Terveydestä on syytä olla kiitollinen.